Next stop: Oakhurst - Reisverslag uit Oakhurst, Verenigde Staten van Willem en Sandra - WaarBenJij.nu Next stop: Oakhurst - Reisverslag uit Oakhurst, Verenigde Staten van Willem en Sandra - WaarBenJij.nu

Next stop: Oakhurst

Door: Willem en Sandra

Blijf op de hoogte en volg Willem en Sandra

25 Mei 2016 | Verenigde Staten, Oakhurst

Tijd om San Francisco achter ons te laten en voor ons gevoel weer te beginnen aan een nieuw deel van de vakantie: de natuur in! Voordat we dat gingen doen hebben we nog een tip gevolgd en op de weg San Francisco uit gestopt bij een outlet. Het leek Sandra leuk om over de Bay Bridge SF te verlaten, maar als je SF uit rijdt zit je als het ware in de brug en heb je eigenlijk geen uitzicht haha. Maar toch: die ervaring nemen ze ons niet af!

Niet echt een doel bij de outlet, maar toch best wat gekocht! Willem een shirt, portemonneetje, Sandra All Stars en een tas. We hoopten nog het horloge dat Sandra op het oog heeft voor weinig te scoren, maar helaas ze hadden hem niet in de juiste kleur. We zetten onze zinnen op Vegas om daar voor te slagen ;).

Weer verder gaan rijden en langzaam aan verlaat je de drukke wereld en rij je de rust in. Het landschap veranderd, huizen worden ranches en het aantal kromme stukken in de weg neemt toe. Het weer begint ook kouder en natter te worden, maar dat is helemaal niet erg als je een reisdag hebt.

Rond 17 uur aangekomen bij de Best Western in Oakhurst en daar ook een hapje gegeten. Ondertussen een flinke onweersbui boven ons hoofd. Om Rianne uit Expeditie Robinson te quoten: we konden genieten van de vsm-bergen (homeopatisch geneesmiddel,je kent de oude verpakking vast nog wel), maar dan zonder te hoesten! Zie foto ;).

Terug naar de kamer waar Willem besloot het zwembad te verkennen en Sandra dit verslag zit te typen en haar nagels voorziet van een nieuw laagje lak. Morgen naar Yosemite Village en daadwerkelijk de natuur in!

Liefs, Willem en Sandra

• 26 Mei 2016 - 17:09

Evelyn:

Leuke avonturen Sandra en Willem! Wat heerlijk allemaal. Geniet lekker.

• 28 Mei 2016 - 09:29

Jessica :

Tsja dat hoort er ook bij hè als je in Amerika bent, shoppen!! Mooie All Stars!
    Het valt me tegen dat de nagels niet in de auto gelakt werden, ik heb gehoord dat dat de normale procedure is hihi.
    Liefs Jess